מה נסגר עם השיער ?

נמאס להיות שיער ! לעזאזל !
נכון ברגע שיש לכם הטיפול בו לא פשוט בכלל, ואני לא מדבר עם על קוצים שאתם רק שמים ג'ל בבוקר וגם אם לא שמתם ג'ל לא קרה כלום.
אבל מה שחשוב הוא שיש הרבה חברות קוסמטיקה שעושת מזה המון המון כסף ולהגיד אם באמת זה עוזר או לא עוזר ממש, מצה שכן יש חברה שהיא בין החברות המומלצות ביותר זאת חברת סרינה קיי היא חברה ישראלית שמייצרת מוצרים ומייצאת את מוצרי השיער שלה לכל העולם .

אז האם באמת המוצרים האלו עובדים או שתרופות סבתא עדיפות אני מאמין שיש בזה משו אבל רק בשימוש בשיער שבאמת צריך את הטיפול הזה, יש מוצרים נגד נישרת שיער שהם עובדים ונתונים תוצאות מעולות אבל בעיקר לנשים שצובועות את השיער שלהן הן צריכות את המוצרים האלו בשביל לשמור על השיער אין מנוס מכך בשימוש בצבע לשיער טוב ככל שיהיה המרכיבים הכימיים שלו פוגעים מאוד בשיער.

אני בטוח שהרבה יגידו שאין ברירה והתקופה המודרנית של היום מאלצת אותנו להיראות במיטבנו כי המראה החיצוני היום הוא דבר מאוד חשוב והסטנדרטים משתנים, אם פעם אישה שמנה ומלאה הייתה נחשבת לסמל של עושר ושל אמידות כלכלית בגלל שיש לה מה לאכול לעומת אישה רזה שנחשבה לאישה פחות אמידה או אותו הדבר גם לגבי גברים היום המצב שונה, אישה שנראת יותר רזה נחשבת כי היא אוכלת אוכל יותר בריא שלרוב הוא גם יותר יקר, למי שלא ידע הלחם הפרוס הרגיל הוא בפיקוח ואילו לחם ביראות ודגנים אין לעיו פיקוח ולכן נמכר ב 100% יותר מלחם רגיל, אני אישית מכיר לא מעט אנשים שמשלמים סוגי לחמים גם יותר מ 20 ש"ח על כיכר לחם אחת.

אני מוסיף לכם קצת תמונות מאירועים מלפני כמה שנים ולא מדובר על תקופת השחור לבן בצילום לעומת תמונות מאירועים יותר עדכניים בהבדל של שנתיים אחרוה ואפשר לראות כיצד השתנתה המודה בעיצוב שיער למרות שהקווים הבסיסים נשארו אותו הדבר.




אפשר לראות שבתמונות שלמעלה שהשיעער יותר אסוף ופחות מוחצן ויש נטייה לשמור על השיער אסוף והנה תמונות משנת 2017 אפשר לראות בתמונות שתיכף תמשיכו גלגל למטה ותראו שאותן תמונות השיער הוא ממש חלק מהעיצוב של הכלה והוא פשוט אומנות בפני עצמה


אחרי שרואים שיש כלכ ךכ הרבה חומרים על השיער וחפיה בשמפו לא תסיר את כל הנזקים שנגרמו לשיער בגלל השימוש בחומרים הכימיים שיש על השיער יש צורך בעוד חומר משקם לכן כדאי להשתמש במוצרים המשקמים. 

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סרינה קיי, מה זה ? מי זאת ? כמה זה עולה ולמה זה עולה ?

משרד הבריאות הישראלי והבדיקות של תמרוקי סרינה קיי